Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Nov 2023 15:06:02 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/14360 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla, Kureniidu// Kurepõllu// 
Uue-Kure (Päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kuusalu Vallavalitsuse lahendamata märkused: 1. 
Ei ole välja ehitatud juurdepääsu hooldusalale (Väljavõte seletuskirjast: 
Juurdepääs hooldusalale on Kadapiku kinnistul oleva tee juures oleva värava 
juurest. Näidatud asendiskeemil – Lisa 6.) 2. Palume lisada projektijärgse 
juurdepääsule jõudmiseks kinnistuomanikega vastav leping ja asendiplaan 
avalikult teelt kuni ehitusalani. Isikliku kasutusõiguse leping on vaja 
kanda ka kinnistusraamatusse. (Väljavõte seletuskirjast: Projektialale ja 
enne ehitustööde algust on vaja juurdepääsu tagamiseks sõlmida juurdepääsu 
teed läbivate kinnistute omanikega isikuliku kasutusõiguse lepingud.) 3. 
Likvideerimata ebaseaduslik juurdepääs riigimaanteelt - 11260 
Jõelähtme-Kemba tee, mis on rajatud Kurepõllu kinnistu edelanurka. Ala 
heakorrastada ja teha võimatuks sellelt kohalt ligipääs arendusele. 
Elektrivarustuse projektis on kirjas, et alajaamade teenindamine toimub läbi 
päikeseelektrijaama ehitusala. 4. Piirdeaed ja väravad rajamata Kurepõllu 
kinnistu edela ja kaguossa riigiteede äärde, mis takistaksid ebaseaduslikku 
juurdepääsu ehitusalale. 5. Puudub piirdeaia tagune hekk. (väljavõte 
seletuskirjast: Potentsiaalse visuaalse häiringu minimeerimiseks tuleb 
Kurepõllu kinnistu (35201:002:0541) Vana-Narva maanteega külgnevale osale 
rajada hekk, mis istutatakse väljapoole aeda ning istutamise hetkel peab 
istikute kõrgus olema minimaalselt 1,5 m.) 6. Dokumentatsiooni hulgast 
puuduvad tootmisseadmete seadistamise protokollid. 7. Lisatud fail - 
Fotod.asice ei avane. Vastus: TIMMO VAHER (15.11.2023) 1) vigane fotode fail 
eemaldatud ja asendatud uue failiga 2) Lisatud tootmisseadmete seadistamise 
protokollid 3) kasutusluba muudetud osaliseks kasutusloaks, taotleme 
kasutusluba energiatootmisrajatisele (paneelid koos vaiade ja 
metallkonstruktsioonidega, maaliinirajatised, alajaamad) Kuusalu 
Vallavalitsus ei nõustu osalise kasutusloaga. Seoses eelnevaga soovime 
Transpordiameti seisukohta või kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26799327>  (menetlus nr: 
398608), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister